Calidusem do města
Gyromotion je elektrický systém pohonu vírníku schváleného do silničního provozu.
Je nyní montován do vírníků Cavalon a Calidus firmy Autogyro.
Kde a jak může tento vírník jezdit? Všude, kam může jet např čtyřkolka, zemědělské vozidlo, nebo podobné vozidlo s konstrukční rychlostí 40 km/h.
My jsme za poslední 4 roky legálně jezdili a létali ve více než 10 zemích Evropy.
Takže s jízdou není problém.
Jiná situace je s létáním. Schvalování ultralehkých vírníků většinou podléhá národním předpisům a je v každé zemi trochu jiné.
U nás v České republice jsme tyto modely schválili pro létání s celým vybavením, které je domontováno jako certifikovaná sada pro jízdu.
A kolik to stojí? V porovnání s ultralehkým dvoumístným vrtulníkem je model Cavalon s motorem Rotax 915 (140 hp) stále ještě o čtvrtinu levnější.
No a po přistání skutečně můžete dojet až 40 kilometrů daleko na jedno dobití.
Zajímá vás to?
www.gyromotion.eu
www.autogyro.cz
Gyromotion je elektrický systém pohonu vírníku schváleného do silničního provozu.
Je nyní montován do vírníků Cavalon a Calidus firmy Autogyro.
Kde a jak může tento vírník jezdit? Všude, kam může jet např čtyřkolka, zemědělské vozidlo, nebo podobné vozidlo s konstrukční rychlostí 40 km/h.
My jsme za poslední 4 roky legálně jezdili a létali ve více než 10 zemích Evropy.
Takže s jízdou není problém.
Jiná situace je s létáním. Schvalování ultralehkých vírníků většinou podléhá národním předpisům a je v každé zemi trochu jiné.
U nás v České republice jsme tyto modely schválili pro létání s celým vybavením, které je domontováno jako certifikovaná sada pro jízdu.
A kolik to stojí? V porovnání s ultralehkým dvoumístným vrtulníkem je model Cavalon s motorem Rotax 915 (140 hp) stále ještě o čtvrtinu levnější.
No a po přistání skutečně můžete dojet až 40 kilometrů daleko na jedno dobití.
Zajímá vás to?
www.gyromotion.eu
www.autogyro.cz
- Kategorie
- RC Letadla
Komentáře