Podle rady Jiřího Nussbauera se Karel začal snažit nalétávat na přistání z menší výšky - při prvem ze tří dnešních letů se mu to celkem povedlo. Další dvě přistání to už bylo horší, ale mohlo za to ostré slunce kvůli kterému Karel přistával raději z druhé strany, tedy po větru.
13th thru 15th flight of the italian sports jet Rebel Hot w/turbine engine KingTech K-85G2.
Rozpětí/Wingspan/Spannweite: 1,50m (59")
Délka/Lenght/Länge: 1,65m (65")
Motor/Engine: KingTech Turbine K-85G2, thrust 8,5kgs (18,7lbs)
Zatahovací podvozek/Retractable Gear/Einziefahrwek: Electric
No gyro used.
UAT/Hopper-Tank: INTAIRCO 175ml (5,9 oz)
Nádrž/Fuel Tank/Kraftstoff-Tank: EXTREMEFLIGHTS FlowMaster 1,5l (50 oz)
Váha natankovaného jetu do letu/AUW/Abfluggewicht: 7,5 Kgs (16,5lbs)
13th thru 15th flight of the italian sports jet Rebel Hot w/turbine engine KingTech K-85G2.
Rozpětí/Wingspan/Spannweite: 1,50m (59")
Délka/Lenght/Länge: 1,65m (65")
Motor/Engine: KingTech Turbine K-85G2, thrust 8,5kgs (18,7lbs)
Zatahovací podvozek/Retractable Gear/Einziefahrwek: Electric
No gyro used.
UAT/Hopper-Tank: INTAIRCO 175ml (5,9 oz)
Nádrž/Fuel Tank/Kraftstoff-Tank: EXTREMEFLIGHTS FlowMaster 1,5l (50 oz)
Váha natankovaného jetu do letu/AUW/Abfluggewicht: 7,5 Kgs (16,5lbs)
- Kategorie
- RC Letadla
Komentáře