#rcdrift
Drifťáci, každý jsme se to nějak učili a prošli vývojem a máme osvojený svůj způsob servisování tlumičů. Já v současné době tlumiče servisuji následujícím způsobem. K servisu je použitý plastový základní tlumič z podvozku Yokomo YD2S. Tlumič mám z druhé ruky a už byl sestaven, čili jsem se pustil do jeho servisu. V průběhu servisu jsem pak přišel na to, že předchozí majitel mimo jiné, nedokonale začistil přepouštěcí pístní tlumičový kroužek na jeho okraji, a to nejspíš způsobovalo jeho pomalejší chod a zadrhávání při použití oleje nižší viskozity. Plastové tlumiče jako takové fungují, avšak s vlastnostmi hliníkových tlumičů se rovnají špatně.
Technika:
Sony Alpha a6400 a Sigma 16 mm DCDN
instagram:
@low_carpet_drifters
Drifťáci, každý jsme se to nějak učili a prošli vývojem a máme osvojený svůj způsob servisování tlumičů. Já v současné době tlumiče servisuji následujícím způsobem. K servisu je použitý plastový základní tlumič z podvozku Yokomo YD2S. Tlumič mám z druhé ruky a už byl sestaven, čili jsem se pustil do jeho servisu. V průběhu servisu jsem pak přišel na to, že předchozí majitel mimo jiné, nedokonale začistil přepouštěcí pístní tlumičový kroužek na jeho okraji, a to nejspíš způsobovalo jeho pomalejší chod a zadrhávání při použití oleje nižší viskozity. Plastové tlumiče jako takové fungují, avšak s vlastnostmi hliníkových tlumičů se rovnají špatně.
Technika:
Sony Alpha a6400 a Sigma 16 mm DCDN
instagram:
@low_carpet_drifters
- Kategorie
- On road
Komentáře