Battery 3S2200mAh, motor Ray 2830 1300KV, ESC 18A, prop 8x5, servos MG71, weight 877g.
For English please use Google translator.
U Xena se vyplatí mít těžiště zhruba o 5mm vpředu. Těžší nos mu svědčí (moje staré Xeno mělo tendence padat do vývrtky). Těžiště vyšlo s poměrně velkou baterií, ale je to lepší než instalovat menší baterii a olovo do špice.
Zálet probíhal v dosti nevhodných podmínkách. Vítr a turbulence od nedalekého lesa. Přesto se dá říci, že vše od Multiplexu létá napoprvé. Pár zásahů do trimů a letí to.
Poznámka: Regulátor vyměněn za lepší 20A a vrtule za 9x5. Odběr na max.plyn se zvedl z pouhých 7A na 14A. S větší vrtulí klesla hlučnost, protože motor nemusí točit tak vysoko. Ale hlavní zlepšení byla instalace gyroskopu Guardian E-logger. Xeno ve skluzu v neklidném počasí v poryvech rádo ztrácí výšku, protože klesání vybírá velmi pomalu. Se stabilizací je skluz mnohem lepší a ani do křidélek není potřeba tolik zasahovat. Pro takové pohodové plachtění na louce skvělá věc.
For English please use Google translator.
U Xena se vyplatí mít těžiště zhruba o 5mm vpředu. Těžší nos mu svědčí (moje staré Xeno mělo tendence padat do vývrtky). Těžiště vyšlo s poměrně velkou baterií, ale je to lepší než instalovat menší baterii a olovo do špice.
Zálet probíhal v dosti nevhodných podmínkách. Vítr a turbulence od nedalekého lesa. Přesto se dá říci, že vše od Multiplexu létá napoprvé. Pár zásahů do trimů a letí to.
Poznámka: Regulátor vyměněn za lepší 20A a vrtule za 9x5. Odběr na max.plyn se zvedl z pouhých 7A na 14A. S větší vrtulí klesla hlučnost, protože motor nemusí točit tak vysoko. Ale hlavní zlepšení byla instalace gyroskopu Guardian E-logger. Xeno ve skluzu v neklidném počasí v poryvech rádo ztrácí výšku, protože klesání vybírá velmi pomalu. Se stabilizací je skluz mnohem lepší a ani do křidélek není potřeba tolik zasahovat. Pro takové pohodové plachtění na louce skvělá věc.
- Kategorie
- RC Letadla
Komentáře