Stručná historie modelu:
Zakoupeno od asi původního majitele někdy před cca. 15 lety
První a poslední pokus dopadl zlomením vrtule při rozjezdu na start - prý se to ani nevzneslo (možná malý skok a to zlomení vrtule). Následoval odpočinek oněch asi 15 let ve sklepě.
Při pivu jsme dali s kamarádem řeč na téma: ,,Co to máš vlastně v tom sklepě za letadlo?". Odpověď: ,,Nevím" Tak jsme letadlo přenesli do mého sklepa, kde jsem dnes provedl po výměně přijímače (FrSky X8R) a baterií (ENELOOP) zkoušku serv. Směrovka/Výškovka/Křidélka na Y kabelu Hitec HS-422, plyn - nevím. Jak je vidět - hýbou se :-) Motor MVVS bude následně demontován, vyčištěn, vyzkoušen...a pokud to bude stát "ZA TO", tak se snad podaří model zprovoznit.
Mimo jiné, je nutno vyřešit upevnění serva plynu - stávající stav je takový, že servo bylo "pouze" šroubovací vzpěrou přitlačeno k acupacku a zajištěno lepidlem. Nevzbuzuje to důvěru :-)
Zakoupeno od asi původního majitele někdy před cca. 15 lety
První a poslední pokus dopadl zlomením vrtule při rozjezdu na start - prý se to ani nevzneslo (možná malý skok a to zlomení vrtule). Následoval odpočinek oněch asi 15 let ve sklepě.
Při pivu jsme dali s kamarádem řeč na téma: ,,Co to máš vlastně v tom sklepě za letadlo?". Odpověď: ,,Nevím" Tak jsme letadlo přenesli do mého sklepa, kde jsem dnes provedl po výměně přijímače (FrSky X8R) a baterií (ENELOOP) zkoušku serv. Směrovka/Výškovka/Křidélka na Y kabelu Hitec HS-422, plyn - nevím. Jak je vidět - hýbou se :-) Motor MVVS bude následně demontován, vyčištěn, vyzkoušen...a pokud to bude stát "ZA TO", tak se snad podaří model zprovoznit.
Mimo jiné, je nutno vyřešit upevnění serva plynu - stávající stav je takový, že servo bylo "pouze" šroubovací vzpěrou přitlačeno k acupacku a zajištěno lepidlem. Nevzbuzuje to důvěru :-)
- Kategorie
- RC Letadla
Komentáře