Součástí stavby je MÚK Krupá, 4 dálniční mosty, 1 nadjezd, přeložky silnic II/229 (478 m), II/606 (1555 m), provizorní napojení (252 m), 1 účelová komunikace (711 m), 6 polních cest (1676 m) a 4 protihlukové stěny (1160 m).
Stavba za křížením se stávající silnici I/6. Odtud pokračuje pravostranným obloukem (R=4900) jižním obchvatem Krupé. Se silnicí II/229 je navržena MÚK Krupá (deltovitá). Trasa kříží železniční trať Praha - Žatec. Následuje 804 m dlouhá estakáda. Trasa přechází do levostranného oblouku (R=4750) a kříží stávající silnici I/6 a následně je trasa vedena severně od ní. Stavba končí provizorním napojením na stávající silnici před odbočkou na Chrášťany.
Realizace započala 2022 a ukončena 2024.
Stavba za křížením se stávající silnici I/6. Odtud pokračuje pravostranným obloukem (R=4900) jižním obchvatem Krupé. Se silnicí II/229 je navržena MÚK Krupá (deltovitá). Trasa kříží železniční trať Praha - Žatec. Následuje 804 m dlouhá estakáda. Trasa přechází do levostranného oblouku (R=4750) a kříží stávající silnici I/6 a následně je trasa vedena severně od ní. Stavba končí provizorním napojením na stávající silnici před odbočkou na Chrášťany.
Realizace započala 2022 a ukončena 2024.
- Kategorie
- RC Letadla
Komentáře