Stavba Krupá - přeložka (km 41,750 - 48,200) je projektována v kategorii R 25,5/100 a měří 6,450 km. Dokumentace EIA byla zveřejněna 20. září 1999, dne 13. prosince 2000 se uskutečnilo veřejné projednání. 12. dubna 2001 vydalo MŽP ČR souhlasné stanovisko. V roce 2003 Sudop Praha zpracoval dokuemntaci pro územní rozhodnutí. V srpnu 2006 bylo vydáno územní rozhodnutí. V prosinci 2006 Sudop Praha zpracoval dokumentaci pro stavební povolení. V červnu 2015 zpracovalo "Sdružení SUDOP Group" ve složení Dopravoprojekt Brno, SUDOP Praha, VPÚ DECO Praha a Dopravoprojekt, kontrétně SUDOP Praha aktualizaci dokumentace pro stavební povolení.
19. dubna 2018 byla zveřejněna dokumentace EIA "D6 - Střední Čechy". 4. října 2018 vydalo MŽP souhlasné závěrečné stanovisko.
Součástí stavby je MÚK Krupá, 4 dálniční mosty, 1 nadjezd, přeložky silnic II/229 (478 m), II/606 (1555 m), provizorní napojení (252 m), 1 účelová komunikace (711 m), 6 polních cest (1676 m) a 4 protihlukové stěny (1160 m).
Stavba za křížením se stávající silnici I/6. Odtud pokračuje pravostranným obloukem (R=4900) jižním obchvatem Krupé. Se silnicí II/229 je navržena MÚK Krupá (deltovitá). Trasa kříží železniční trať Praha - Žatec. Následuje 804 m dlouhá estakáda. Trasa přechází do levostranného oblouku (R=4750) a kříží stávající silnici I/6 a následně je trasa vedena severně od ní. Stavba končí provizorním napojením na stávající silnici před odbočkou na Chrášťany.
Realizace je plánována v období 2021 až březen 2024.
https://youtu.be/adfEcr5TjTs
https://youtu.be/OfkelVlKTR4
https://youtu.be/Ks38o5YTHao
19. dubna 2018 byla zveřejněna dokumentace EIA "D6 - Střední Čechy". 4. října 2018 vydalo MŽP souhlasné závěrečné stanovisko.
Součástí stavby je MÚK Krupá, 4 dálniční mosty, 1 nadjezd, přeložky silnic II/229 (478 m), II/606 (1555 m), provizorní napojení (252 m), 1 účelová komunikace (711 m), 6 polních cest (1676 m) a 4 protihlukové stěny (1160 m).
Stavba za křížením se stávající silnici I/6. Odtud pokračuje pravostranným obloukem (R=4900) jižním obchvatem Krupé. Se silnicí II/229 je navržena MÚK Krupá (deltovitá). Trasa kříží železniční trať Praha - Žatec. Následuje 804 m dlouhá estakáda. Trasa přechází do levostranného oblouku (R=4750) a kříží stávající silnici I/6 a následně je trasa vedena severně od ní. Stavba končí provizorním napojením na stávající silnici před odbočkou na Chrášťany.
Realizace je plánována v období 2021 až březen 2024.
https://youtu.be/adfEcr5TjTs
https://youtu.be/OfkelVlKTR4
https://youtu.be/Ks38o5YTHao
- Kategorie
- RC Letadla
Komentáře